Kod određivanja izložbenog prostora za pojedinog majstora i kod materijala za izlaganje držali smo se u prvom redu znanstvenog principa (…) izbor materijala bio je uglavnom usmjeren na značaj i glavne karakteristike cjelokupnog opusa dotičnog majstora….
Estetski princip postava bio je primaran za kompoziciju kako pojedine dvorane, tako i cjeline ukupnog izložbenog prostora.
(…) da ne budu pretrpane (…) da ima dovoljnu distancu za promatranje …
Stalni postav Zbirke moderne plastike GipsotekeStalni postav Zbirke moderne plastike Gipsoteke, dvorana na drugom katu, 1947., Knjiga negativa Gliptoteke HAZU, G/J-68
Stalni postav Zbirke moderne plastike GipsotekeStalni postav Zbirke moderne plastike Gipsoteke, dvorana na drugom katu, 1947., Knjiga negativa Gliptoteke HAZU, G/J-68
Bauer promatra izložbenu dvoranu kao jedinstvenu kompozicija kojoj (…) sve dimenzije moraju biti usklađene tako da jedna drugu ne pokriva, a da jedna popuni prazninu druge figure.
(…) Nastojalo se kod postava izložbenih objekata paziti na izvor svjetla (…)
Dvorana „Meštrović“Dvorana „Meštrović“ postav u Gipsoteci, Fototeka Gliptoteke HAZU, F-432
Dvorana „Meštrović“Dvorana „Meštrović“ postav u Gipsoteci, Fototeka Gliptoteke HAZU, F-432
Postament na kojem je plastika izložena je isto tako odlučujući faktor (…) visina se mora odrediti prema samoj figuri.
Za dekoraciju prostora mogu se upotrebljavati najrazličitija sredstva… Izloženi su crteži (…) skice za spomenike pojedinih majstora…
Postav u zbirci moderne plastike izložen je uglavnom kronološki, odnosno u granicama mogućnosti prema autorima.